Digipalvelut (IT-palvelut, IT-tilaukset, AV- ja videointipalvelut, IT-integraatiot sekä LeaD – Opetuksen digipedatuki) löytyvät osoitteesta:

helpdesk.hamk.fi

Digital services (IT Services, IT Orders, AV and Video Services & LeaD Digital Pedagogy Support) can be found from:

helpdesk.hamk.fi

Opiskelijat eivät voi antaa moduulipalautetta

Creation date: 08/04/2020 15:45    Updated: 08/04/2020 16:57   hamk app moduulipalaute
Jotta opiskelijat voivat antaa moduulista palautetta, pitää seuraavien ehtojen täyttyä:
- moduulin toteutuksen pitää olla julkaistu.
- toteutuksen pitää olla parhaillaan käynnissä tai juuri päättynyt (alle 30 päivää sitten).
- palautteenanto alkaa 7 päivää ennen toteutuksen päättymistä ja sulkeutuu 30 päivää päättymisen jälkeen. 
- opiskelijoiden ilmoittautumisten pitää olla hyväksyttynä 7 päivää ennen toteutuksen päättymistä. Opettajan pitää joka tapauksessa hyväksyä ilmoittautumiset heti toteutuksen alettua.

Jos moduuli päättyy HAMKin yleisen aikataulun mukaisesti, ilmoittautumiset on käsitelty hyvissä ajoin ja palauteaika on meneillään, mutta palautteenanto ei silti onnistu, tee virheilmoitus ServiceDeskissä Koulutuksen tukipalveluille. Muista antaa aina toteutuksen koodi ja jos olet opiskelija, kerro myös opiskelijanumerosi.